ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦIЯ
25.03.2016 | 10:56

Кіровоград: працівники Альянс-таксі грубіянять пасажирам

Кіровоград: працівники Альянс-таксі грубіянять пасажирам

До редакції "РК" надійшла чергова скарга на кіровоградське таксі "Альянс" на хамство з боку водія, а також диспетчера служби.

Жінка, яка мало не щодня користується послугами цієї служби розповіла, що недоліків у роботі таксі дуже багато, але, як правило, вона, як і більшість пасижирів воліють промовчати, ніж домагатися справедливості у якості обслуговування. Серед невеликої кількості інших служб таксі у Кіровограді, найбільшою популярністю користується служба "Альянс".

"Наша сім'я користується послугами "Альянс-таксі" майже щодня, а то й по кілька разів на день, адже живемо в активному ритмі. Щоранку дитину до школи возимо-забираємо, на позашкільні секції... Через високу зайнятість, таксі дуже часто виручає і обираючи з-поміж інших служб - в першу чергу, ми обираємо швидкість виконання замовлення. "Альянс" обрали саме через це. Але при всьому цьому ми змушені терпіти масу незручностей. Безліч разів я пробачала, коли на замовлення приїжджало таксі з задимленим від цигарок салоном (і це їдучи з дитиною), коли часто водії плутають адреси і чекають зовсім під іншим будинком, а в той час, коли ти дуже спізнюєшся  говорять "ой, трохи помились"... Я вже не говорю про те, що в дощ це таксі взагалі неможливо викликати. А зовсім недавно, був випадок, коли замовивши авто до "Нової пошти" на Волкова, водій поїхав аж на Джерельну, теж до відділення "Нової пошти", ми чекали сорок п'ять хвилин (!) звісно увійшли в становище, людина переплутала, з ким не буває.  І в такі моменти я не влаштовую скандалів чи повчань, хоча цей випадок коштував мені неприємностей на роботі. Все можна стерпіти і пробачити, але не хамство і наглість, з якою я зіштовхнулась останній раз, 24 березня", - розповіла жінка.

Того дощового дня жінка, як завжи викликала таксі, щоб забрати сина зі школи. Проте, дізналась, що шкільний захід незаплановано мав закінчитися на 15 хвилин пізніше, ніж завжи. Розуміючи це жінка перетелефонувала диспетчеру і попросила, щоб таксі зачекало і попередила, що "простій" оплатить додатково, як і потрібно. З моменту отримання вхідного дзвінка про приїзд таксі і до моменту, як пасажири сіли до авто пройшло 14 хвилин (що підтверждується наявною роздруківкою телефонних дзвінків).

Проте, сівши до авто марки CHERY чорного кольору (на жаль, номерів жінка не запам'ятала), отримала відразу хвилю невиправданого обурення від водія, який чомусь вирішив, що має право висловити своє невдоволення з цього приводу і провчити пасажира. 

"Щойно ми сіли до авто, як водій нахабним тоном потребував пояснень, мовляв, що я собі думаю і чого це я вчасно не відповідаю на дзвінок. Я пояснила, що диспетчера попередила про затримку, як і про те, що оплачу "простій". Але той, замість того, щоб "закрити" тему продовжував повчальну промову, підвищуючи на мене тон. Звісно, що такого хамства  у свій бік я терпіти не збиралась, адже до всього, перебуваю на сьомому місяці вагітності. Відчувши, що почала нервувати, попросила зупинити машину і, незважаючи на дощ, ми з сином покинули салон, ледь від'їхавши від школи. Після цього зателефонувала диспечеру і повідомила про хамство водія. Але у відповідь замість вибачень почула майже те, саме, що й від водія. Працівників цієї служби явно не навчили спілкуватися з клієнтами. Номер "Альянсу" я вже видалила зі свого телефону назавжди. Чи до того моменту, доки не навчаться дотримуватись етики спілкування з людьми, я вже мовчу про ставлення до клієнтів", - зазначила пасажирка таксі.

За інформацією "РК" скарг на згадану службу таксі у кіровоградців немало, про що свідчать і численні негативні коментарі наших підписників у соціальних мережах. Більшість зних стосуються того, що водії служби працюють самі на себе, на своїх авто і відчувають себе повними господарями становища. Те, що служба не має власних автомобілів підтверджується і тим, що на їхньому офіційному сайті розміщене запрошення на роботу водіїв зі своїми авто. Немало негативних відгуків і про роботу в дощову погоду, коли водії бажаючи приберегти власне авто взагалі відмовляються виїжджати на зміну.

Описуючи свою діяльність на тому ж таки офіційному сайті, практично в кожному абзаці служба заявляє про свою першість по багатьох критеріях, згадуючи навіть про недобросовісних пасажирів з якими їм доводиться зустрічатись. Але забуваючи про головне, що авторитет будь-якої організації залежить від оцінки її роботи клієнтами, а не від власних хвалебних од. 

До речі, розділ, в якому б кіровоградці могли залишити свої відгуки чи пропозиції на сайті відсутній, а можливість реєструватися і залишати коментарі за збігом обставин теж не працює, що говорить про небажання враховувати думку своїх клієнтів і, як наслідок, вдосконалювати свою роботу.

428 0
НОВИНИ


Loading...